Kleine vragen, groot gemak

Een goede oplossing bestaat vaak uit allemaal kleine stukjes van het antwoord. We hebben maar zelden zoveel geluk dat we het antwoord zomaar in zijn geheel gepresenteerd krijgen. Meestal vereist het nadenktijd en vergaren we gedurende de tijd dat we met een kwestie bezig zijn, stukje bij beetje delen van het antwoord. Natuurlijk gaat onze voorkeur veelal uit naar de makkelijke weg. Zeker wanneer de vraag niet van levensbelang is en je het antwoord ‘even snel’ nodig hebt. Dat laatste is een dingetje waar veel consumenten mee lopen. Gelukkig kan jij hen als ondernemer helpen met een live chat. In deze blog vertel ik je hoe dat in elkaar steekt. Lees je mee?

Wat is een live chat?

Een live chat is een toevoeging op een website die ervoor zorgt dat klanten live vragen kunnen stellen over bijvoorbeeld producten of service. De live chat wordt bemand door uw eigen werknemers. Zij kunnen online vragen van klanten beantwoorden en hen zo verder helpen. Buiten de werkuren of wanneer werknemers te druk zijn met andere gesprekken, worden vragen via de live chat opgevangen door externe operators. Zo blijven de bezoekers van uw website niet onbeantwoord achter

Wie maakt er gebruik van?

In principe maken meerdere partijen gebruik van de live chat service. De bezoeker van uw website aan de vragende kant en de medewerker die de website bemand aan de andere kant. U zou hier zelfs voor optimaal gebruik extra werkgelegenheid voor kunnen creëren. Maar daarnaast is er nog een samenwerking gaande rondom de live chat, namelijk die van u als ondernemer en een betrouwbare provider zoals Bconnect.

Hoe organiseer je een live chat?

En het verkrijgen van een live chat op uw website is niet persé heel moeilijk. Ik noemde net Bconnect al even. Zij leveren in live chats en kunnen u daar makkelijk meehelpen. Er zijn al meer dan 500 tevreden klanten en het bedrijf loopt al negen jaar. Betrouwbaarheid is belangrijk. Op de website van Bconnect kunt u meer lezen over de installatie van deze toevoeging op uw website. Daar staat alles beschreven over de werking en de verwachtingen die u ervan mag hebben. En ja, ze hebben ook daar een chat die al uw vragen zal beantwoorden.

Waarom nog wachten met het verbeteren van je website? Met een live chat service verleen je, zoals het woord al zegt, een extra service aan je de bezoekers op de site. En laten we wel zijn, tevreden bezoekers zullen vaker terugkeren en een aankoop doen.

Recente Artikelen

 Mijn beste vriend wordt 18 jaar

Over een aantal weken wordt mijn beste vriend een jaartje ouder. Hij weet nog niet zo goed wat hij moet doen voor zijn verjaardag...

Kippenluis en Engerlingen, hoe kom je er vanaf?

Op Kennisbv.nl vind je een hoop interessante en leuke onderwerpen waar je veel van kunt opsteken. Zo vind je in dit blog informatie over...

Waarom afval scheiden als MKB’er niet moeilijk en duur hoeft te zijn.

Als MKB’er valt er veel te regelen en zo ook het afval. Wanneer je niet zoveel afval produceert kun je dit vaak laten ophalen...

De juiste pallets kopen

Voor het verplaatsen en opslaan van je goederen, is een pallet een geliefd transportmiddel. Pallets van hetzelfde formaat zijn makkelijk te stapelen, waardoor de...

Hoe kan ik hier het beste mee omgaan?

Momenteel ben ik student en loop ik stage bij een veehouderij in Zeeland. Ik vervoer het eten van de dieren en ik werk ook...

Gerelateerde Artikelen