Kleine vragen, groot gemak

Een goede oplossing bestaat vaak uit allemaal kleine stukjes van het antwoord. We hebben maar zelden zoveel geluk dat we het antwoord zomaar in zijn geheel gepresenteerd krijgen. Meestal vereist het nadenktijd en vergaren we gedurende de tijd dat we met een kwestie bezig zijn, stukje bij beetje delen van het antwoord. Natuurlijk gaat onze voorkeur veelal uit naar de makkelijke weg. Zeker wanneer de vraag niet van levensbelang is en je het antwoord ‘even snel’ nodig hebt. Dat laatste is een dingetje waar veel consumenten mee lopen. Gelukkig kan jij hen als ondernemer helpen met een live chat. In deze blog vertel ik je hoe dat in elkaar steekt. Lees je mee?

Wat is een live chat?

Een live chat is een toevoeging op een website die ervoor zorgt dat klanten live vragen kunnen stellen over bijvoorbeeld producten of service. De live chat wordt bemand door uw eigen werknemers. Zij kunnen online vragen van klanten beantwoorden en hen zo verder helpen. Buiten de werkuren of wanneer werknemers te druk zijn met andere gesprekken, worden vragen via de live chat opgevangen door externe operators. Zo blijven de bezoekers van uw website niet onbeantwoord achter

Wie maakt er gebruik van?

In principe maken meerdere partijen gebruik van de live chat service. De bezoeker van uw website aan de vragende kant en de medewerker die de website bemand aan de andere kant. U zou hier zelfs voor optimaal gebruik extra werkgelegenheid voor kunnen creëren. Maar daarnaast is er nog een samenwerking gaande rondom de live chat, namelijk die van u als ondernemer en een betrouwbare provider zoals Bconnect.

Hoe organiseer je een live chat?

En het verkrijgen van een live chat op uw website is niet persé heel moeilijk. Ik noemde net Bconnect al even. Zij leveren in live chats en kunnen u daar makkelijk meehelpen. Er zijn al meer dan 500 tevreden klanten en het bedrijf loopt al negen jaar. Betrouwbaarheid is belangrijk. Op de website van Bconnect kunt u meer lezen over de installatie van deze toevoeging op uw website. Daar staat alles beschreven over de werking en de verwachtingen die u ervan mag hebben. En ja, ze hebben ook daar een chat die al uw vragen zal beantwoorden.

Waarom nog wachten met het verbeteren van je website? Met een live chat service verleen je, zoals het woord al zegt, een extra service aan je de bezoekers op de site. En laten we wel zijn, tevreden bezoekers zullen vaker terugkeren en een aankoop doen.

Recente Artikelen

Een auto shortleasen voor thuis of het werk

Steeds vaker hebben mensen soms een auto nodig. Dit komt vooral omdat steeds minder mensen ervoor kiezen om een auto te kopen. De kosten...

De spannendste virtual reality games gewoon in de huiskamer spelen

Een spel spelen, bedenken, aanpassen en vooral vaak herhalen is iets waar we als mensen geen genoeg kunnen krijgen. Het liefst spelen we spellen...

In de zomer kleding kopen voor de winter

Er zijn veel mensen die het leuk vinden om te shoppen. Zij kopen het liefst iedere week nieuwe kleding en hun kledingkast kan ze...

Zorg voor een algemene periodieke keuring bij de auto

Veel mensen rijden tegenwoordig in een auto. Niet alleen is de auto een zeer handig vervoersmiddel, maar daarnaast vallen de kosten ervan vaak ook...

Tips voor wedden op sportwedstrijden

Het EK komt eraan wat betekent dat heel veel mensen weer voor de bank zullen zitten om voetbalwedstrijden te kijken. En ook veel mensen...

Gerelateerde Artikelen